Sale!
Geng Budak Sengal
Geng Budak Sengal

GENG BUDAK SENGAL

RM20.00 RM18.00

Buku ini merupakan judul ketiga dalam siri Anekdot Daim. Ia mengisahkan babak-babak menarik empat rakan yang tinggal serumah di Kuala Lumpur. Mereka datang dari kampung berbeza untuk cari makan di Kuala Lumpur tetapi akhirnya pulang ke kampung setelah kecewa dengan kekasih.

Best Seller PBAKL2017

Product Description

Komentar Ogy Yusof (pustakawan)

hehe…. camno nak bebel pasal buku ni pun mati akal. habis semua #pickupline di sumbat dalam buku comel nih. tak beragak langsung ayat keempat-empat mamat sengal nih. tapi respek la, dalam pada sengal merepek meraban banyak sebenarnya mesej tersirat. bukan sekadar melawak sesaja jer nih tau. pada korang yang tak suka baca buku motivasi, buku ni memang selayaknya untuk manusia yang suka sempoi, gelak dan enjoy..

bermula dengan kisah daim yang mengorat piya. kemudian si manap pula yang jelas terserlah kesamsengannya tapi jiwa macam aiskrim, cair. harith yang frust dengan janna bila mak janna nak jodohkan awek kesayangan dia dengan parjo. paan pulak, budak pelayan kedai yang sengal. macam-macam perkara yang berlaku dengan mereka.. seronok baca, hilang stress.. perkara apa? pergi berkhemah, pasal kerja dan mc, pasal gatai nak berawek dan macam-macam lagi.. yang pasti memang korang akan suka baca buku nih. bebudak remaja pun sesuai yang amat baca buku nih..

sumber: https://www.goodreads.com/book/show/35107676-geng-budak-sengal

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “GENG BUDAK SENGAL”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge